הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה לוחמים שנפלו

    קובי פינקלר No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה לוחמים שנפלו

    הותרו לפרסום הבוקר שמותיהם של שלושה גיבורים, חללי צה"ל מגדוד שקד של חטיבת גבעתי שנפלו אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. סגן ירון אליעזר צ’יטיז בן 23, מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד, סמל ראשון איתי בוטון בן 20, מפתח תקווה וסמל ראשון אפרים יכמן בן 21, מנווה דניאל, הי"ד

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר נפלו בקרבות ברצועת עזה: סגן ירון אליעזר צ’יטיז, בן 23, מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, סמ״ר איתי בוטון, בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד וסמ״ר אפרים יכמן, בן 21, מנווה דניאל, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי. השלושה נפלו אמש בהתקלות עם מחבלים בצפון רצועת עזה.

    בכך עלה מספר חללי המלחמה ל-498 חללים.

    השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' דרשו בישיבת הקבינט אמש לצמצם או להפסיק את הסיוע ההומניטרי הנכנס לרצועת עזה. זאת על רקע דבריו של דובר צה"ל אתמול לפיו חמאס גונב חלק מהסיוע ההומניטרי. בדרג המדיני הבהירו בדיון כי הכנסת הסיוע לעזה הכרחית לאור הירוק הניתן מארצות הברית להמשך הלחימה.

    נשיא ארצות הברית ביידן שוחח אתמול עם אמיר קטאר ודן עימו בקידום שחרור החטופים מרצועת עזה. במועצה לביטחון לאומי בארצות הברית אמרו כי השבת החטופים עומדת בראש סדר העדיפויות.

    אתמול נפגש ראש המועצה לביטחון לאומי של ארצות הברית ג'ק סאליבן כ-4 שעות עם השר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר ודן עימו בין השאר גם ביום שלאחר המלחמה.

    בתוך כך, במהלך הלילה נתקפה מהאוויר על ידי כלי טיס חולית מחבלים סמוך לטול כרם, שהשליכה מטענים וסיכנה את כוחותנו. על פי דיווחים עומדים על 6 מחבלים הרוגים. בנוסף, כוחותנו עצרו מבוקשים, החרימו, נשקים, אמצעי לחימה וציוד צבאי.

    משרד החוץ הצרפתי: "מודאגים מאוד מההכרזה של ישראל כי תגביר ותאריך את הלחימה נגד חמאס בעזה. צרפת חוזרת בתוקף על קריאתה להפוגה מיידית שתוביל להפסקת אש. ההפצצה השיטתית ששוב גבתה קורבנות אזרחים רבים בימים האחרונים".



    0 תגובות